Setmana del Llibre en Català, del 2 a l’11 de setembre

setmana-1024x389

Després de la llarga pausa estiuenca d’aquest any, reprenc la meva activitat al bloc parlant-vos de la 24a edició de La Setmana del Llibre en Català, que va arrencar el passat dia 2 i que s’allargarà fins al proper diumenge, 11 de setembre, a l’Avinguda de la Catedral.

La Setmana, organitzada per l’Associació d’Editors en Llengua Catalana, compta enguany amb 150 expositors, rècord de participació a les seves 34 edicions, entre editorials, llibreries i institucions. A mes de descobrir les darreres novetats editorials de cada segell, hi podreu trobar també llibres de fons, a més d’un munt d’activitats de tota mena per a nens i adults, algunes d’elles de pagament, com ara els itineraris literaris, entre els quals a mi em crida especialment l’atenció el de La Barcelona d’Hermes (títol que trobareu també a la caseta número 52 de la mostra), on el Xavi Soro i la Núria Manchado, autors del llibre, descobriran la figura d’aquest déu en els llocs més insospitats de la ciutat (lamentablement, jo no hi podré assistir, així que, si algú s’anima, que m’ho expliqui després). Seguint aquest altre enllaç arribareu al cercador d’activitats, on podreu buscar les que més us interessin tant per data com per públic a qui van adreçades, per format, per espai i horari on tindran lloc i, també, per organitzador. A més dels itineraris de què us parlava, s’hi celebraran presentacions de llibres, xerrades i recitals, així que segur que trobareu alguna a la qual no us pugueu ressistir.


Después de la larga pausa veraniega de este año, retomo mi actividad en el blog hablándoos de la 24ª edición de La Setmana del Llibre en Català, que arrancó el pasado día 2 y que se alargará hasta el próximo domingo, 11 de septiembre, en la Avenida de la Catedral.

La Setmana, organizada por la Associació d’Editors en Lengua Catalana, cuenta este año con 150 expositores, récord de participación en sus 34 ediciones, entre editoriales, librerías e instituciones. Además de descubrir las últimas novedades editoriales, allí encontraréis también libros de fondo, además de un montón de actividades de todo tipo para niños y adultos, algunas de ellas de pago, como los itinerarios literarios, entre los cuales a mí me llama especialmente la atención el de La Barcelona d’Hermes (título que encontraréis también en la caseta número 52 de la muestra), donde Xavi Soro y Núria Manchado, autores del libro, descubrirán la figura de este dios en los lugares más insospechados de la ciudad (lamentablemente yo no podré ir, así que, si alguien se anima, que me lo cuente después). Siguiendo este otro enlace llegaréis al buscador de actividades, en el que podréis filtrar las que más os interesen tanto for fecha como por público al que van dirigidas, por formato, por espacio y horario en el que tendrán lugar y, también, por organizador. Además de los itinerarios de los que os hablaba, se celebrarán presentaciones de libros, charlas y recitales, así que seguro que encontraréis alguna a la que no os podáis resistir.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: